Ha ügyfelünk vagy, jelentkezz be online fiókodba az azonosításhoz és az ügyintézés meggyorsításához!
Add meg adataidat
Ez az opció nem elérhető, amíg az ügy fajtáját nem választod ki.
Ez az opció nem elérhető, amíg az ügy fajtáját nem választod ki.
+36
Ez az opció nem elérhető, amíg az ügy fajtáját nem választod ki.
Ez az opció nem elérhető, amíg az ügy fajtáját nem választod ki.
Dokumentumok
Legfeljebb 3 darab, egyenként 7 MByte méretű fájlt csatolhatsz ebben a formátumban: pdf, png, gif, jpg, jpeg.
Maximum 0 fájl tölthető fel! 0 fájlt el kell távolítani
Ez az opció nem elérhető, amíg az ügy fajtáját nem választod ki.
Adatvédelmi tájékoztató
A Vodafone Magyarország Zrt. számlázás és egyéb, a szerződés teljesítéséhez szükséges ügyintézés céljából az Ön személyes adatait kezeli. Ha Ön ezen az elektronikus felületen keresztül, e-mailben kíván számlázással kapcsolatban vagy egyéb ügyintézés céljából üzenetet küldeni, akkor az Ön ügyfél státuszának (meglévő ügyfél/nem ügyfél), nevének, e-mail címének, telefonszámának, személyes biztonsági kódjának, és az Ön nyilatkozatában szereplő személyes adatok kezelésének jogalapja részben a Vodafone-ra, mint adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése, részben a Vodafone és az Ön között fennálló szerződés teljesítése. Adatkezelésünkről bővebben a Vodafone Magyarország Zrt. előfizetőknek és felhasználóknak szóló Adatkezelési Tájékoztatójában olvashat: Előfizetői Adatvédelmi Szabályzat, Általános szerződési feltételek
Előfizetői hibabejelentésnek minősül minden olyan hibabejelentés menüponton keresztül tett vagy eljuttatott bejelentés, amely a szolgáltatás korlátozott használhatóságára vagy az igénybe vehetőség hiányára irányul. Minden egyéb menüponton keresztül tett bejelentés nem minősül Hibabejelentésnek.