Otthoni szolgáltatásod beüzemelését könnyen, gyorsan és kényelmesen elvégezheted te is, hiszen számos részletes útmutatóval segítünk ebben. Ha a beüzemelés közben mégis elakadnál, kollégáink telefonon keresztül is segítenek.
Tudj meg többetHa bizonytalan vagy otthoni szolgáltatásod beüzemelésében, illetve olyan területen laksz vagy olyan médiaeszközt igényelsz, aminél nem kérhető saját beüzemelés, technikus kollégáink segítenek.
Tudj meg többetTaláld meg a neked való otthoni TV és internet szolgáltatást online , és a beüzemeléshez szükséges eszközöket 3-5 munkanapon belül futárral, díjmentesen kézbesítjük otthonodba. A csomagot te vagy ismerősöd is átveheti, meghatalmazás nélkül. A csomagban és online is találsz részletes útmutatókat, amik lépésről lépésre vezetnek a beüzemelés során. Online interaktív és videós segédletek közül is választhatsz.
A beüzemeléshez szükséges eszközök szállítási ideje a Posta szolgáltató leterheltségétől függően változhat.
Részletes útmutatóink segítségével szaktudás nélkül is könnyen elvégezheted a beüzemelést.
A technikusi beüzemelésnek lehet díja, a saját beüzemlés azonban minden esetben díjmentes.
A beüzemelés nem igényel sok időt, és időpontot sem kell egyeztetned a technikus érkezéséhez.
Az eszközöket átveheted üzleteinkben a megrendeléskor, illetve online rendelés esetén díjmentesen elpostázzuk neked.
Szolgáltatásaink zavartalan minősége és a szórakozás igazi élménye érdekében a saját beüzemelést kérjük, csak az alábbi feltételek teljesülése esetén válaszd:
Otthonodban már volt Vodafone otthoni szolgáltatás
Otthonodban van kiépített jelkábel
Van jelkábelvégződés ott, ahová az internetmodemet, illetve TV médiaboxot szeretnéd elhelyezni
A saját beüzemelésben számtalan online útmutatóval és videós segédlettel segítünk. Ha mégis elakadnál vagy elbizonytalanodnál, kollégáink segítségét is kérheted a 1270-es, belföldről díjmentesen hívható telefonszámon.
A saját beüzemelés elérhetősége területenként változhat és bizonyos technikai feltételek mellett nem elérhető.
Ha úgy döntesz, hogy a beüzemelést kollégáink végezzék el otthonodban, vagy a megrendeléskor nem választható a saját beüzemelés opció, akkor a Vodafone technikusa egy előre egyeztetett időpontban beüzemeli új szolgáltatásod vagy csomagváltás esetén kicseréli meglévő eszközöd újra. Ezekben az esetekben a technikus viszi el otthonodba az új modemet vagy médiaboxot, és a beüzemelést követően bemutatja a szolgáltatást, illetve válaszol kérdéseidre.
A technikusi beüzemelés folyamatát és idejét befolyásolhatja, hogy otthonodon belül hol és hány eszközön (pl. TV, laptop) szeretnéd a választott Vodafone szolgáltatást élvezni, hol helyezkednek el a kiépített kábelek és milyen azok minősége. Azonban könnyen felkészülhetsz a technikus érkezésére, így még gyorsabbá és gördülékenyebbé téve a folyamatot.
Hogyan készülj fel a technikusi beüzemelésre?
Tervezd meg előre, hogy hová szeretnéd elhelyezni a modemet, ami az internetszolgáltatást biztosítja vagy a médiaboxot, ami a TV adáshoz szükséges. A beüzemeléshez konnektorra is szükség lesz, így lehetőleg olyan helyet válassz, aminek a közelében található egy.
A médiaboxnak vagy modemnek választott hely környékét tedd szabaddá.
Előfordulhat, hogy a munkálatok kisebb kosszal vagy porral járnak, ezért a beüzemelési hely környékén lévő tárgyakat takard le, ha szőnyeg is található a helyiségben, tekerd fel.
Gyűjtsd össze kérdéseid. Technikus kollégáink minden, a szolgáltatással és annak használatával kapcsolatos kérdésedre válaszolnak.
A technikusi beüzemelés előtt kollégánk telefonon értesít a pontos érkezésről.
A technikust bárki fogadhatja, nem szükséges a megrendelőnek otthon lennie.