A számhordozás legkorábbi időpontja az igénylés utáni 2. munkanap lehet. Ha a számhordozást 16.00 óra után kéred, a legkorábbi időpont 3 munkanap múlva lehetséges, amely időtartam alatt a számátadással érintett számokon a szolgáltatás részben vagy egészben szünetelhet! A számhordozás a választott napon este 20.00 és 00.00 között fog megtörténni.
Ha SIM-kártyád esetleg nem érkezett meg az általad megadott számhordozási dátumig, üzleteinkben lehetőséged van újra igényelni a számhordozást.
Ha jelenlegi szolgáltatódnál a következő személyes adataid nem helyesek vagy aktuálisak, a számhordozás sikertelen lesz:
- név, anyja neve, születési dátum és hely, állandó lakcím (irányítószám, település, utca, házszám)
Kérjük, ezek helyességét a számhordozás előtt ellenőrizd!
Figyelj rá, hogy minden adatod úgy szerepeljen, ahogy okmányaidban!
Ha bármelyik adatod megváltozott (pl. házasság utáni névváltoztatás miatt), a számhordozás előtt frissítsd adataidat jelenlegi szolgáltatódnál.
Ha határozott idejű szerződésed vagy készülékrészleted van jelenlegi szolgáltatódnál:
- Ha határozott idejű szerződésed (hűségidőd) van, a szerződésed felbontása költségekkel (kötbérrel) járhat, amit a számhordozás előtt ki kell egyenlítened.
- Ha készüléket is választottál részletfizetéssel szerződésed mellé, a jelenlegi szolgáltatód kérheti annak egyösszegű kifizetését.
- A határozott idejű szerződésed lejárta vagy a részletre vásárolt készülék egyösszegű kiegyenlítés után díjmentesen kérheted készüléked függetlenítését jelenlegi szolgáltatódnál.
Ha feltöltőkártyás szolgáltatásod van jelenlegi szolgáltatódnál:
- Javasoljuk, hogy meglévő egyenlegedet használd fel vagy igényeld vissza jelenlegi szolgáltatódtól a számhordozás előtt, mivel a számhordozással szolgáltatás fennmaradó összegének visszatérítését a számhordozást vagy utólagos számhordozást követő legfeljebb 30 napon belül kérvényezheted volt szolgáltatódtól.
- Ha készüléket is választottál feltöltőkártyád mellé, annak függetlenítését bármikor, díjmentesen igényelheted jelenlegi szolgáltatódnál.
Ha használod a hangposta szolgáltatást:
- Ha a hordozni kívánt telefonszámon használod a hangposta szolgáltatást, a számhordozás után üzeneteidet nem tudod áthozni vagy visszahallgatni.