A bejelentkező felületen add meg belépési azonosítódat és jelszavadat!
Ha nem vagy biztos belépési azonosítódban: használd kapcsolattartói e-mail címedet vagy telefonszámodat, amire számlaértesítőidet is kapod.
Ha nem vagy biztos a jelszavadban: belépési azonosítód ellenőrzése után, használd az “Elfelejtettem a jelszavam” opciót a bejelentkező felületen. Az üzenetben kapott ideiglenes jelszóval lépj be, és változtasd meg jelszavad.
a bejelentkező felületen, a Bejelentkezés gomb alatt kattints a “Nem tudok bejelentkezni, segítséget kérek” lehetőségre
a felugró ablakban válaszd a “Még nincs My Vodafone fiókom” opciót
add meg belépési azonosítódat: azt az e-mail címedet vagy telefonszámodat, amit szerződéskötéskor megadtál
a megadott e-mail címre vagy telefonszámra elküldjük ideiglenes jelszavad
bejelentkezés után állítsd be jelszavad
Miután beléptél, a hozzáférések opció segítségével könnyen és gyorsan adhatsz más felhasználóknak is hozzáférést bármelyik szolgáltatásodhoz, amivel kapcsolatban a meghatalmazott online, telefonon vagy személyesen ügyet is intézhet.
A Beállítások menüpont alatt válaszd ki a Hozzáférések opciót, majd a megfelelő jogosultsági szintnél nyomj a Meghívás gombra. Add meg az e-mail címét annak az ismerősödnek, akit szeretnél meghívni. Erre a címre küldünk neki egy üzenetet, ahol el tudja fogadni a meghívásod.