Vállalati híváskontroll

Tartsa kézben céges számláját!

A Híváskontroll szolgáltatás keretében céges előfizetésein engedélyezheti vagy tilthatja az egyes hívásokat, hívásirányokat és saját, cégre szabott hívásszabályokat állíthat be.

További lehetőségként, a céges és magán forgalom számlaszintű szétválasztásával közvetlenül az alkalmazott kapja a számlát a magán hívásokról, így a magán hívás költségeit az alkalmazott fizeti.

Tartsa kézben céges számláját!
Híváskontroll

Hogyan működik?

A céges előfizetések cégre szabottan csoportokba rendezhetők. Az egyes csoportokra hívásszabályokat állíthat be. Az egyes előfizetésre (alkalmazottra) vonatkozó hívásszabályok a csoporthoz tartozás révén érvényesülnek. Egy adott előfizetés egyidejűleg egy csoporthoz tartozhat. A csoport tulajdonságait a hozzá beállított hívásszabályok határozzák meg: adott hívás engedélyezett-e vagy sem és ha igen, költsége mely számlán (céges vagy magán) jelenjen meg. Hívásszabály mind bejövő, mind pedig kimenő irányra beállítható.

Engedélyező szabály esetén a hívás felépülhet

Tiltás esetén a hívás nem épül fel, a hívó fél hangbemondást hall:
„a hívás az Ön számára nem engedélyezett”

Az engedélyezett hívások számla szinten szétválaszthatók, a céges és a magánjellegű hívásokat külön számlázzuk

Híváskontroll

Milyen hívásszabályok állíthatók be?

Beállítható szabályok - belföldön

Csoporton kívülre indított hívások korlátozása:
Ennek beállítása esetén a kollégák csak egymást hívhatják, a csoporton kívüli hívások nem engedélyezettek. Ennek a szabálynak ideális kiegészítése a fehér lista, más néven engedélyező lista, amely az adott hívócsoport számára hívható számokat / számtartományokat tartalmazza. Számos változatban beállítható, az igényeknek megfelelően.

Limit értesítés:
A beállított limit 50-80-100%-ának elérése esetén SMS értesítést kap a felhasználó. A küldött információ tájékoztató jellegű, és nem jár forgalmi korlátozással.

Munkaidőben/munkaidőn kívüli hívások megkülönböztetése:
Arra az esetre, ha az alkalmazottak 08:00-18:00 óra közötti hívásainak költségét szeretné csupán állni, akkor a munkaidőben indított hívások a cég számlájára, a munkaidőn kívüli hívások költsége a magánszámlára számlázódik. Az idősáv technikai okokból fix, ezért attól eltérő beállításra nincs lehetőség.

Beállítható szabályok - roaming környezetben

Roaming esetén:
Minden bejövő vagy kimenő hívás engedélyezhető vagy letiltható. A belföldön kimenő hívásokra, valamint a prefix alapú szétválasztásra alkalmazott szabályok roaming során – technikai okokból - sajnos nem biztosíthatók.

Kezdjünk el beszélgetni! Vegye fel a kapcsolatot szakértő kollégánkkal.