A Vodafone globálisan az egyik legnagyobb technológiai szolgáltató, széleskörű nemzetközi tapasztalattal. A Vodafone Magyarország Zrt. célja immár több, mint 20 éve a hazai vállalatok, és azon keresztül Magyarország digitális fejlődésének biztosítása. Nagyvállalati ügyfeleink számára komplex szolgáltatásokat alakítottunk ki, a kínálatunkban megtalálhatóak többek között a vezetékes hang alapú szolgáltatások, melyek kifejezetten az üzleti igények kiszolgálásának figyelembevételével kerültek kialakításra.
A költséghatékony és komplex Virtuális Alközpont megoldásunk elérhető vezetékes és mobil alapon is. A gyorsan változó környezetünkben jó választás lehet a Mobil alapú Virtuális Alközpont, amely nagy fokú rugalmasságot és mobilitást tesz lehetővé ügyfeleink számára. Az IP alapú Virtuális Alközpont az IP alapú telefon- és faxszolgáltatással együtt teljes körű megoldást kínál a vállalati vezetékes telekommunikációs igényekre.
A Vodafone Business Telefon szolgáltatásának használata lényegében megegyezik azzal, amit az Előfizetők megszoktak, így nem kell lecserélni az eddigi telefonkészülékeket, nincs szükség bonyolult előhívószámok tárcsázására; sőt, lehetőség nyílik díjmentes számhordozásra is.
A Business ISDN egy integrált digitális telefonhálózat szolgáltatás, mely kifejezetten az üzleti igények kiszolgálására lett kifejlesztve. Egy szolgáltatáshoz akár több 10, vagy több 100 számot is tudunk biztosítani, így a kapcsolódó telefonközponton minden melléknek önálló hívószáma lehet.
A Business ISDN szolgáltatásnak két típusát nyújtjuk:
ISDN2 megoldásainkat középméretű, 50-80 mellékes központ esetében javasoljuk.
ISDN30 technológiát ennél magasabb mellékszám, illetve kommunikációs igények, például call centerek, vagy telemarketing cégek esetében ajánljuk.
A SIP (Session Initiation Protocol) szolgáltatás IP alapú hangtovábbítást tesz lehetővé olyan ügyfelek részére, akik rendelkeznek a szolgáltatás fogadására alkalmas alközponttal. A SIP Trunk termék kifejezetten IP alközpont csatlakoztatására szolgál. A SIP Account termék pedig olyan cégek számára javasolt, melyek nem alközpont működtetésére, hanem pl. IP telefonjaik üzemeltetésére használják a SIP szolgáltatást.
Kezdjünk el beszélgetni! Vegye fel a kapcsolatot szakértő kollégánkkal.