Vodafone Care Eszközbiztosítás

melyre mindig számíthatsz

Mit kell tennem káresemény esetén?

Káresemény esetén:

Hívd a belföldről díjmentesen hívható 1788-as számot az incidenst követő 8 napon belül, és eszközbiztosítási csapatunknál igényelj kárszámot.

Mielőtt leadnád az eszközöd:

Mentsd le adataidat!
Előfordulhat, hogy az eszközön tárolt adatokat (pl. telefonszámok, képek) a javítás során törölni kell, ezért minden esetben végezz biztonsági mentést. Technikai segítségért fordulj az eszközöd gyártójához és kövesd iránymutatását.

Távolítsd el a zárolást!
Mielőtt leadnád az eszközöd, vedd le a zárolásokat (pl. PIN-kód, arcfelismerés). Kérdés esetén kövesd a gyártó iránymutatását.

Lopás esetén a kapott kárszámmal keresd fel üzleteink egyikét és hozd magaddal a rendőrségi jegyzőkönyv eredeti példányát (ami tartalmazza az IMEI vagy szériaszámot). Az önrész kifizetése után új eszközödet átadjuk a helyszínen.

Sérült eszköz esetén kérjük vidd be üzleteink egyikébe az eszközt a kapott kárszámmal együtt. Az önrész kifizetése után eszközöd szervizbe kerül. A javítási folyamatot okosoldalunkon követheted, de SMS-ben is értesítünk, amikor átveheted javított vagy cserélt eszközödet.
Eszközödet elsősorban javítani fogjuk, amennyiben nem lehetséges, cseréljük számodra.

Fontos! A káresemény elindítása előtt rendezd lejárt számláidat!

Mire nyújt fedezetet a biztosítás jogos kárigény esetén?

A Vodafone Care eszközbiztosítással - globális lefedettségünknek köszönhetően - bárhol is légy, eszközöd mindig biztosítva van!
Két biztosítási csomag, az Alap+ és az Extra+ közül választhatsz.
Mindkettő fedezetet nyújt az alábbi káreseményekre:

  • véletlenszerű károsodásra (például ha véletlenül leejted az eszközt és összetörik, vagy ha balesetet szenvedsz, és emiatt az eszközöd is sérül)
  • véletlenszerű folyadék- és vízkárokra
  • ha harmadik személy szándékosan megrongálja az eszközödet
  • elemi károkra
  • gyártói jótálláson kívüli meghibásodásra

A választott biztosítási csomagtól függően - kárigényed telefonos bejelentése és elbírálása után - az önrész kifizetése ellenében - mi megjavíttatjuk vagy kicseréljük az eszközödet.

Extra+ díjcsomag választása esetén lopásra, rablásra, betörésre és jogosulatlan hálózati díjakra is fedezetet nyújt a biztosítás.

További információk

Gyakori kérdések

Lakossági ügyfelünk vagy?