a TV készülékén a megfelelő forrás van-e kiválasztva,
és a HDMI kábel megfelelően van-e csatlakoztatva a Mediaboxhoz és a TV készülékhez.
Ha továbbra sincs kép, áramtalanítsa a mediaboxot; az újraindítás több percet is igénybe vehet!
Nem működik a Műsorvisszanéző
A Műsorvisszanézőn keresztül csak a csatorna által meghatározott műsorok lejátszása lehetséges. Ide kattintva nézd meg, hogy melyek ezek.
Amennyiben a műsorvisszanéző ikon UPC Műsorvisszanéző számára elérhető műsorok jelzésére szolgáló kék ikon a Mediabox műsorújságban nem látható a műsorújságban az adott műsornál, az azt jelenti, hogy annak a műsornak a visszanézésére nincs lehetőség.
A műsorvisszanézővel 7 napra visszamenőleg tudja visszanézni a műsorokat, az ennél régebbi műsorok visszanézésére nincs lehetőség.
A szolgáltatás eléréséhez Mediabox szükséges, a szolgáltatás Mediacarddal nem elérhető.
A funkció eléréséhez nyissa meg a műsorújságot. Ezt régebbi típusú távirányító esetén az EPG, újabb típusú esetén pedig a GUIDE és MENU gomb segítségével tudja megtenni.
A funkció eléréséhez szükséges, hogy a Kaon Mediaboxhoz internetmodem csatlakozzon, és legyen aktív internetkapcsolat.
Akadozik a Max-on lejátszott tartalom
A Max használatához szélessávú internetkapcsolatra van szükség. Amennyiben a kapcsolat valami miatt lelassul, a lejátszott tartalom is akadozhat, romolhat a hang- és képminőség.
Zárja be a háttérben futó programokat, internetes alkalmazásokat
Frissítse a böngészőjét
Indítsa újra a modemet. Kapcsolja ki a készüléket 15-20 másodpercre a hátulján lévő kapcsológomb segítségével. Kapcsolja vissza, majd várjon pár percet, hogy az eszköz megfelelően újraindulhasson.
Elfelejtett Max jelszó
A Max főoldalán, a bejelentkezés menüpont mellett használja az ’Elfelejtett jelszó’ lehetőséget. Adja meg az e-mail címét, amivel regisztráltál a szolgáltatásra. Ezt követően kap egy e-mailt, aminek segítségével beállíthatja új jelszavát.