Korlátozás esetén az internet sebessége a minimálisra csökken.
Csak TV csomag esetén az elérhető TV csatornák száma csökken.
Telefonról csak segélyhívásokat lehet indítani, az adatforgalom és SMS küldés nem elérhető.
Milyen esetekben kerülhet sor a szolgáltatás korlátozására?
Lejárt számla esetén: a számla lejárta után felhívjuk figyelemét az elmaradásról és a korlátozás legkorábbi napjáról.
Ha a szolgáltatás harmadik személy részére tovább értékesítésre kerül.
Műsorjel jogosulatlanul vételekor.
A hálózat rendeltetésszerű működésének veszélyeztetése esetén.
Hogyan kerülhető el a korlátozás?
Haladékkéréssel: ha biztos benne, hogy nem tudja rendezni tartozását a korlátozás előtt, kérjen haladékot a 1750-es telefonszámon.
Befizetés igazolásával: a korlátozás előtt abban az esetben javasoljuk a befizetési igazolás beküldését, ha már biztosan nem érkezik meg hozzánk befizetése a korlátozás napjáig, ezzel elkerülhető a szolgáltatások korlátozása és a visszakapcsolással járó díjfizetés.
Mikor szűnik meg a korlátozás?
A korlátozás okának megszűnését (pl. a befizetett összeg lekönyvelését) követő 72 órán belül. A visszakapcsolási díj 4 000 Ft/szolgáltatásonként.
Bizonyos szolgáltatási területeken lehetőség van kényelmi visszakapcsolást igényelni, mellyel 24 órán belül visszakapcsoljuk vezetékes szolgáltatását.
Hogyan igényelhető a kényelmi visszakapcsolás, amivel 24 órán belül visszakapcsolják a vezetékes szolgáltatást?
Kiegyenlített tartozásról szóló igazolással: a kényelmi visszakapcsolás igénybevételéhez küldje el a befizetésről szóló igazolást az igény elküldésével egyidejűleg. Ezt megteheti elérhetőségeink valamelyikén. Ebben az esetben 6 500 forintot számlázunk ki a következő havidíj mellé, amely a visszakapcsolási díjból, a gyorsaságot adó kényelmi visszakapcsolási díjból és a befizetés igazolásának feldolgozási díjából áll (4 000 Ft + 1 000 Ft + 1 500 Ft).
Kiegyenlített tartozásról szóló igazolás nélkül: amennyiben a már befizetett tartozást nem áll módjában igazolni, viszont szeretné, ha minél előbb visszakapcsolnánk szolgáltatását, igényeljen fizetési halasztás szolgáltatást a kényelmi visszakapcsolás mellé, így a szolgáltatást visszakapcsoljuk 24 órán belül, és 8 nap fizetési halasztást adunk. A fizetési halasztással a hozzánk még be nem érkezett, és nem igazolt tartozásteljesítést elfogadjuk. Ennek díja 7 000 Ft, mely a visszakapcsolási díjból, a gyorsaságot adó kényelmi visszakapcsolási díjból és a fizetési halasztás egyszeri díjából áll (4 000 Ft + 1 000 Ft + 2 000 Ft). Az igénylést kérheti elérhetőségeink valamelyikén.